E: ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ;
 

Η διαδικασία αγοράς στο myromodafora.gr είναι πολύ εύκολη:

  1. Πλοηγηθείτε στην ιστοσελίδα μας για να βρείτε το προϊόν που σας ενδιαφέρει. Όταν εντοπίσετε κάποιο προϊόν που θέλετε να αγοράσετε, επιλέξτε το μέγεθός σας και το επιθυμητό χρώμα και κάνετε κλικ στο κουμπί "ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ".
  2. Τα μεγέθη αντιστοιχούν στις διαστάσεις που βρίσκονται αναρτημένες στον «Οδηγό μεγεθών» ακριβώς πάνω από την επιλογή χρώματος και μεγέθους.
  3. Ελέγξετε τα προϊόντα που βρίσκονται στο καλάθι αγορών σας, κάνοντας κλικ στο εικονίδιο που βρίσκεται στο πάνω δεξιά μέρος της ιστοσελίδας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το κουμπί + για να προσθέσετε περισσότερα, ίδια αντικείμενα ή το κουμπί "ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ" για να αφαιρέσετε προϊόντα από το καλάθι σας.
  4. Σε περίπτωση που έχετε στην κατοχή σας κάποιο εκπτωτικό κουπόνι της σελίδας μας, πληκτρολογείτε τον κωδικό του στο κουτάκι που αναγράφει «Εισαγωγή κωδικού κουπονιού».
  5. Για την επιλογή του τρόπου πληρωμής :

Α) Αφού έχετε ολοκληρώσει τις επιλογές σας, κάντε κλικ στο σημείο «ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ» στην συνέχεια επιλέξτε το σημείο  (ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ) και μετά επιλέξτε «ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ». Ο  τρόπος  αντικαταβολής έχει ολοκληρωθεί δηλαδή εξοφλείται με  μετρητά τον υπάλληλο της Εταιρείας  Courier (χωρίς να υπολογίζετε τα έξοδα μεταφοράς και αντικαταβολής που τα καλύπτουμε εμείς).

Β) Αφού έχετε ολοκληρώσει τις επιλογές σας, κάντε κλικ στο σημείο «ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ» στην συνέχεια επιλέξτε το σημείο ( ΜΕ ΚΑΡΤΑ )   και στην συνέχεια επιλέξτε «ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ»   αμέσως μεταφέρεστε στο περιβάλλον του τραπεζικού μας συνεργάτη, τοποθετήστε τα στοιχεία σας και ολοκληρώστε την συναλλαγή σας.

  1. Οι παραγγελίες σας μπορεί να πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικά όλες τις ώρες της ημέρας και σε καθημερινή βάση χωρίς εξαιρέσεις.
 
E: ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΩ ΜΕΛΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ;
 

Όχι, αγοράζετε χωρίς να είστε μέλος της οικογένειας του myromodafora.gr. Η διαδικασία είναι πολύ γρήγορη και απλή. Αφού εισάγετε κάποιο προϊόν στο καλάθι και επιλέξετε την «Ολοκλήρωση αγοράς», το σύστημα θα σας ζητήσει να εισάγετε τα απολύτως απαραίτητα στοιχεία για τη μεταξύ μας επικοινωνία και την αποστολή της παραγγελίας σας.

Τα προσωπικά σας δεδομένα συλλέγονται από την εταιρεία μας αποκλειστικά και μόνο στο πλαίσιο της διενέργειας συναλλαγών με το myromodafora.gr και της επικοινωνίας μας μαζί σας, για την ολοκλήρωση των παραγγελιών σας και τη διευκόλυνση των παραδόσεων. Λεπτομέρειες μπορείτε να διαβάσετε στην ενότητα των όρων χρήσης και σε αυτήν της προστασίας προσωπικών δεδομένων.

 
E: ΠΟΣΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ;
 

Οι αποστολές εντός Ελλάδος είναι ΔΩΡΕΑΝ! Η εταιρεία ταχυμεταφορών που συνεργαζόμαστε με τις ποιο αξιόπιστες εταιρείες  Courier στην Ελλάδα. Στην περίπτωση που η περιοχή που μένετε, δεν εξυπηρετείται από το δίκτυο της εταιρείας Courier, που συνεργαζόμαστε, θα εξυπηρετηθείτε από το κοντινότερο σε εσάς κατάστημα ΕΛΤΑ.

Οι αποστολές στην Κύπρο, προσωρινά, δυστυχώς, δεν είναι διαθέσιμες.

 
E: ΠΩΣ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΠΕΛΕΞΑ ΣΩΣΤΑ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΜΟΥ;
Η πλειονότητα των σχεδίων μας έχουν κανονικές φόρμες. Άρα η επιλογή του μεγέθους δε θα είναι ιδιαίτερα δύσκολη. Παρόλα αυτά, σας παρέχουμε τη δυνατότητα να δείτε και τον οδηγό μεγεθών, με τις διαστάσεις που χρησιμοποιεί η κάθε συνεργαζόμενη με εμάς εταιρεία, παρέχοντάς σας έτσι μεγαλύτερη ασφάλεια στην επιλογή σας. Εντούτοις, αν επιλέξετε ένα μέγεθος που δε σας κάνει, μπορείτε να το επιστρέψετε και να το αντικαταστήσετε με κάποιο άλλο μέγεθος ή σχέδιο. Το προϊόν που θα επιστρέψετε πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να επιστραφεί, με βάση τους όρους που αναγράφονται στην ενότητα « Επιστροφές Προϊόντων».
 
E: ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΟΥ ΠΑΡΑΔΩΣΕΤΕ;
 

Οι παραγγελίες εντός Αττικής και σε μεγάλες αστικές πόλεις παραδίδονται εντός 3-5 εργάσιμων ημερών. Οι παραγγελίες σε απομακρυσμένες περιοχές της Ελλάδας παραδίδονται εντός 10 εργάσιμων ημερών. Επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 210 6025400 ώρες λειτουργίας ( Δευτέρα – Παρασκευή 09,00πμ. -17,00μμ ) ή στο email : info@myromodafora.gr σε περίπτωση που δεν έχετε παραλάβει την παραγγελία σας στις παραπάνω εργάσιμες ημέρες .

Επίσης μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά, στο 210 6025400 ώρες λειτουργίας ( Δευτέρα – Παρασκευή 09,00πμ. -17,00μμ ) εάν  θέλετε να μάθετε για κάποιο κωδικό προϊόντος  που έχει ένδειξη OUT OF STOCK στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα , και ίσως παραμένει διαθέσιμο σε κάποια από τα φυσικά μας καταστήματα, ώστε κατόπιν συνεννόησης με τον υπεύθυνο του τμήματος  εξυπηρέτησης  πελατών  σας το στείλουμε στην διεύθυνση που επιθυμείται.

 
E: ΠΩΣ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΘΕΝΤΙΚΑ;
Όλα τα προϊόντα στο ηλεκτρονικό κατάστημα myromodafora.gr είναι 100% αυθεντικά. Τα προμηθευόμαστε κατευθείαν από τις εταιρείες παραγωγής, χωρίς να παρεμβαίνουν μεσάζοντες.
 
E: ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ;
 

Στο myromodafora.gr μπορείτε να αγοράσετε τα προϊόντα μας έχοντας την επιλογή πληρωμής με δυο  (2) διαφορετικούς τρόπους

Α) Αφού έχετε ολοκληρώσει τις επιλογές σας, κάντε κλικ στο σημείο «ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ» στην συνέχεια επιλέξτε το σημείο  (ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ) και μετά επιλέξτε «ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ». Ο  τρόπος  αντικαταβολής έχει ολοκληρωθεί δηλαδή εξοφλείται με  μετρητά τον υπάλληλο της Εταιρείας  Courier (χωρίς να υπολογίζετε τα έξοδα μεταφοράς και αντικαταβολής που τα καλύπτουμε εμείς).

Β) Αφού έχετε ολοκληρώσει τις επιλογές σας, κάντε κλικ στο σημείο «ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ» στην συνέχεια επιλέξτε το σημείο ( ΜΕ ΚΑΡΤΑ )   και στην συνέχεια  επιλέξτε «ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ»    αμέσως μεταφέρεστε στο περιβάλλον του τραπεζικού μας συνεργάτη , τοποθετήστε τα στοιχεία σας και ολοκληρώστε την συναλλαγή σας.

Δεχόμαστε πιστωτικές κάρτες Visa ,  Mastercard & Diners.

 
E: ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΪΟΝ;
 

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε, χωρίς κανένα απολύτως κόστος και να ζητήσετε την αντικατάστασή του, με άλλο μέγεθος ή άλλο προϊόν. Η διαδικασία είναι απλή και μπορεί να γίνει με δυο διαφορετικούς τρόπους:

Εντός 14 ημερολογιακών ημερών, εκτυπώνοντας και συμπληρώνοντας τα απαραίτητα στοιχεία στη «Φόρμα Επιστροφών», την οποία μπορείτε να βρείτε στο δικτυακό μας τόπο και επισυνάπτοντας και την απόδειξη που παραλάβατε στο δέμα μας, αρκεί να χρησιμοποιήσετε τη μεταφορική εταιρεία που θα σας υποδείξουμε.

Επιστροφές χρημάτων και προϊόντων ΔΕΝ πραγματοποιούνται στα καταστήματα της εταιρείας μας, όλες οι πιστώσεις χρημάτων υλοποιούνται  εντός 5-6 εργάσιμων ημερών, στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε.

Αναλυτικοί όροι και προϋποθέσεις στην ενότητα «Επιστροφές Προϊόντων».

 
E: ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ; ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΜΟΥ;
 

Με την υποβολή της παραγγελίας σας, θα σας σταλεί αυτόματα ένα μήνυμα στο λογαριασμό του email σας, που θα σας γνωστοποιεί ότι παραλάβαμε την παραγγελία, καθώς και τους όρους της. Μόλις αυτή παραδοθεί στην ταχυμεταφορική εταιρεία Courier, θα λάβετε ένα νέο email, το οποίο θα αναγράφει τον αριθμό φορτωτικής/αποστολής. Με αυτό τον αριθμό μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία της παραγγελίας σας, μέχρι αυτή να φτάσει στο χώρο σας.

Η παραγγελία σας θα έρθει στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει. Για τη διευκόλυνση της παραλαβής, είναι απαραίτητο να βάλετε στα στοιχεία επικοινωνίας, τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου.

 
E: ΚΑΝΕΤΕ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ;
 

Είναι δυνατόν να ακυρώσετε την παραγγελία σας ή να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων, στις ακόλουθες περιπτώσεις:

α) Εντός 12 ωρών από την αποστολή της παραγγελίας σας,  στο τηλέφωνο 210 6025400 ώρες λειτουργίας ( Δευτέρα – Παρασκευή 09,00πμ. -17,00μμ )ή στη διεύθυνση info@Myromodafora.gr

β) Μετά την παραλαβή του προϊόντος, μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος, με τη διαδικασία και τους όρους, που περιγράφονται στην ενότητα «Επιστροφές Προϊόντων».

Εφόσον επιλέξετε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης (πρέπει να συμπληρωθεί η Αίτηση υπαναχώρησης ) και να  ζητήσετε επιστροφή χρημάτων, θα σας επιστραφούν τα χρήματα σας σε 5-6 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία επιστροφής του προϊόντος, ή το αργότερο εντός 14 εργάσιμων ημερών.

Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται στις αποθήκες του myromodafora.gr υπόκεινται σε σχολαστικό ποιοτικό έλεγχο. Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά, κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας, την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα. Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη, η εταιρεία οφείλει να επικοινωνήσει με τον καταναλωτή, για την επίλυση του ζητήματος και διατηρεί το δικαίωμα να μη δεχθεί την αλλαγή ή επιστροφή του εν λόγω προϊόντος.

 
E: ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ;
Για τη δική σας εξυπηρέτηση, καταβάλλουμε προσπάθεια συσκευασίας και αποστολής της παραγγελίας την ίδια εργάσιμη ημέρα. Οπότε, αν επιθυμείτε αποστολή σε κάποια άλλη διεύθυνση από τη δηλωθείσα, θα πρέπει να καλέσετε  εντός 12 ωρών από την υποβολή της παραγγελίας σας  στο 210 6025400 ώρες λειτουργίας (Δευτέρα – Παρασκευή 09,00πμ. -17,00μμ ) η να κάνετε στο παραπάνω συγκεκριμένο διάστημα  αποστολή email με το αίτημα σας στο info@myromodafora.gr .
 
E: ΠΩΣ ΞΕΡΩ ΟΤΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ;
Μόλις ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, το σύστημα θα σας στείλει αυτόματα ένα email, το οποίο θα σας ενημερώνει ότι η παραγγελία σας καταχωρήθηκε και επεξεργάζεται. Αυτό το email επιβεβαιώνει ότι ολοκληρώσατε σωστά την παραγγελία σας.
 
E: ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΟΙ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΜΟΥ;
Για την εξασφάλιση των προσωπικών σας δεδομένων, το myromodafora.gr χρησιμοποιεί τεχνολογία SSL 128-bit (Secure Sockets Layer) με πιστοποίηση από την GeoTrust, μία διεθνώς αναγνωρισμένη ηγέτιδα εταιρεία στον τομέα προστασίας δεδομένων μέσω internet. Μέσω της τεχνολογίας της GeoTrust, κάθε στοιχείο που εισάγετε στο myromodafora.gr κωδικοποιείται. Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιείτε στο myromodafora.gr διέπονται από το Διεθνές και Ευρωπαϊκό Δίκαιο, που ρυθμίζει θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο καθώς επίσης και από το Νόμο περί προστασίας των καταναλωτών (Ν. 2251/1994), που ρυθμίζει θέματα σχετικά με τις πωλήσεις από απόσταση.
 
E: ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΜΕΣΩ INTERNET?
Η διαδικασία επιλογής ενός προϊόντος μέσω Internet δε διαφέρει πολύ από το συνηθισμένο τρόπο αγοράς, από φυσικό κατάστημα. Βλέπετε τη συλλογή μας «ξεφυλλίζοντας» τις φωτογραφίες και κάνοντας χρήση του ZOOM. Επιλέγετε το χρώμα και το μέγεθος και μετά από 2 «κλικ» έχουμε λάβει την παραγγελία σας. Η μόνη ουσιαστική διαφορά είναι ότι δεν μπορείτε να δοκιμάσετε το προϊόν, όταν το παραγγέλνετε. Αυτό δεν πρέπει να σας απασχολεί, καθώς έχουμε αναπτύξει μια πολύ εύκολη και ΔΩΡΕΑΝ διαδικασία επιστροφής και αντικατάστασης του προϊόντος που επιλέξατε. Αυτό σημαίνει ότι όταν παραλάβετε το προϊόν που έχετε παραγγείλει μπορείτε να το δοκιμάσετε και αν δε σας κάνει ή απλά δε σας αρέσει, το επιστρέφετε εντελώς δωρεάν και σας το αντικαθιστούμε με κάποιο άλλο προϊόν.
 
E: ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ ΜΕΣΩ INTERNET;
Το μόνο που χρειάζεται είναι ένας υπολογιστής με πρόσβαση στο Internet και διάθεση για αγορές. Δεν απαιτείται η χρήση πιστωτικής κάρτας. Μπορείτε να επιλέξετε να πληρώσετε με αντικαταβολή, δηλαδή σε μετρητά στον υπάλληλο της ταχυμεταφορικής με την παραλαβή της παραγγελίας σας 
 
E: ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΓΕΘΗ;
 

Στο Myromodafora.gr όπως και στα φυσικά μας καταστήματα,  είναι καθημερινή μας επιδίωξη  ΠΑΝΤΑ να αναπληρώνουμε και να εμπλουτίζουμε σε ταχύτατους  ρυθμούς , την γκάμα κωδικών μας σε όλα τα μεγέθη που διαθέτει κάθε συνεργάτης σχεδιαστής  μας  προσπερνώντας  κάθε αστοχία .

Επίσης σε πιθανή περίπτωση που δεν προλάβετε την αγορά κάποιου κωδικού  σε σχετικά πρόσφατη επίσκεψη σας στο Myromodafora.gr , βλέποντας την ένδειξη  OUT OF STOCK μπορείτε να μας καλέσετε στο 210 6025400 ώρες λειτουργίας ( Δευτέρα – Παρασκευή 09,00πμ. -17,00μμ ) η να στείλετε email με τα στοιχεία του κωδικού που επιθυμείται στο info@myromodafora.gr , εμείς θα σας απαντήσουμε εάν κωδικός υπάρχει ακόμα διαθέσιμος σε κάποιο φυσικό μας κατάστημα ώστε να σας σταλεί άμεσα στην διεύθυνση που μας δηλώσετε .

 
E: ΚΑΘΕ ΠΟΤΕ ΑΝΑΝΕΩΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΣΑΣ;
Στο Myromodafora.gr όπως και στα φυσικά μας καταστήματα,  ακολουθούμε  την τάση της αγοράς και των Σχεδιαστικών Οίκων που συνεργαζόμαστε κρατώντας τα στάνταρ διαθεσιμότητας νέων προϊόντων ΠΑΝΤΑ σε υψηλό επίπεδο.