ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ/ ΑΛΛΑΓΕΣ / ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ

Α ) ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε δωρεάν ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής, χωρίς να υποχρεούστε να μας αιτιολογήσετε γιατί επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών, από την ημερομηνία που την παραλάβετε, υπό την προϋπόθεση πως η επιστροφή θα πραγματοποιηθεί με τη ταχυμεταφορική εταιρεία Courier , του myromodafora.gr.

Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, πρέπει να συμπληρώσετε και να αποστείλετε το ειδικό «έντυπο Αίτηση Υπαναχώρησης », που είναι διαθέσιμο στο διαδικτυακό τόπο www.Myromodafora.gr. Υποχρεούστε να αποστείλετε το προϊόν, στην άρτια κατάσταση που το παραλάβατε, δηλαδή χωρίς να έχει παραβιασθεί η συσκευασία του και δίχως να έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις του προϊόντος. Επιπλέον, οφείλετε να συμπεριλάβετε την απόδειξη λιανικής πώλησης, ταυτόχρονα με την υποβολή της Αίτησης υπαναχώρησης.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως, αφενός με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και αφετέρου τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 5-6 εργάσιμων ημερών, από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα.

Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας, το Myromodafora δεσμεύεται να αποστείλει εκ νέου courier στη διεύθυνση που μας έχετε ορίσει, για την παραλαβή της παραγγελίας με δικά της έξοδα. Στην περίπτωση που ο καταναλωτής επιθυμεί την επιστροφή της παραγγελίας του, χωρίς να υπάρχει υπαιτιότητα της εταιρείας, τότε τα έξοδα αποστολής βαρύνουν τον ίδιο τον καταναλωτή. Από τη στιγμή που το προϊόν φύγει από εσάς, το Myromodafora το παραλαμβάνει εντός 1-2 εργάσιμων ημερών, για τις επιστροφές εντός Ελλάδος και μέσω της Εταιρείας Courier που συνεργάζεται . Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλες μεταφορικές εταιρείες, δεν μπορούμε να παράσχουμε καμία εγγύηση για τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφετε. Σε περίπτωση που επιλέξετε την αποστολή με ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ , δεν μπορούμε να παραλάβουμε την επιστροφή σας.

Αφού παραλάβουμε το προϊόν, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε με e-mail για τον τρόπο διεκπεραίωσής του. Μετά την επιστροφή του προϊόντος, και εφόσον εγκριθεί από την Εταιρεία, ο πελάτης αποζημιώνεται σε όλο το ποσό με αντίστοιχη κατάθεση στον τραπεζικό του λογαριασμό, τον οποίο έχει συμπληρώσει στο έντυπο Αίτηση Υπαναχώρησης που απαραίτητα συνοδεύει το επιστραφέν εμπόρευμα.

Επιστροφές χρημάτων ΔΕΝ πραγματοποιούνται στα καταστήματα της εταιρείας μας, επιστροφές προϊόντων ΜΟΝΟ στην διεύθυνση που αναγράφεται στην απόδειξη που παραλάβατε, όλες οι πιστώσεις χρημάτων υλοποιούνται εντός 5-6 εργάσιμων ημερών, στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε.

Για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σας, μπορείτε να υποβάλετε οποιοδήποτε παράπονό σας, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: info@Myromodafora.gr.

Β ) ΑΛΛΑΓΕΣ

Σε περίπτωση που επιθυμείται την αντικατάσταση του προϊόντος που παραλάβατε με κάποιον άλλο προϊόν, πρέπει εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών, από την ημερομηνία που την παραλάβετε, να συμπληρώσετε και να μας στείλετε το «έντυπο Φόρμα επιστροφής » συμπληρώνοντας στην φόρμα την αιτία αλλαγής του προϊόντος. Υποχρεούστε να αποστείλετε το προϊόν, στην άρτια κατάσταση που το παραλάβατε, δηλαδή χωρίς να έχει παραβιασθεί η συσκευασία του και δίχως να έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις του προϊόντος. Επιπλέον, οφείλετε να συμπεριλάβετε την απόδειξη λιανικής πώλησης, ταυτόχρονα με την υποβολή του « εντύπου φόρμα επιστροφής».

Στην περίπτωση που ο καταναλωτής επιθυμεί την επιστροφή της παραγγελίας του, για αλλαγή προϊόντος χωρίς να υπάρχει υπαιτιότητα της εταιρείας, τότε τα έξοδα αποστολής βαρύνουν τον ίδιο τον καταναλωτή. Από τη στιγμή που το προϊόν φύγει από εσάς, το Myromodafora το παραλαμβάνει εντός 1-2 εργάσιμων ημερών, για τις επιστροφές εντός Ελλάδος και μέσω της Εταιρείας Courier που συνεργάζεται . Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλες μεταφορικές εταιρείες, δεν μπορούμε να παράσχουμε καμία εγγύηση για τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφετε. Σε περίπτωση που επιλέξετε την αποστολή με ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ , δεν μπορούμε να παραλάβουμε την επιστροφή σας.

Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται στις αποθήκες του myromodafora.gr υπόκεινται σε σχολαστικό ποιοτικό έλεγχο. Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά, κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας, την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα, σε αυτήν την περίπτωση εάν διακρίνεται ότι το προϊόν φέρει κάποιο ελάττωμα, επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο : 2299152090 ώρες λειτουργίας (Δευτέρα – Παρασκευή 9,00πμ -17,00μμ) ή στο στείλτε email στο « info@myromodafora.gr»

Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη, η εταιρεία οφείλει να επικοινωνήσει με τον καταναλωτή, για την επίλυση του ζητήματος και διατηρεί το δικαίωμα να μη δεχθεί την αλλαγή ή επιστροφή του εν λόγω προϊόντος.

Στην συνέχεια και αφού εχει εγκριθεί η αλλαγή του προϊόντος θα σας καλέσουμε για επιβεβαίωση και την διευθέτηση της εκ νέου αποστολής του προϊόντος.

Γ) ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ - ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

Είναι δυνατόν να ακυρώσετε την παραγγελία σας, στις ακόλουθες περιπτώσεις:

α) Εντός 12 ωρών από την αποστολή της παραγγελίας σας, στο τηλέφωνο 2299152090 ώρες λειτουργίας (Δευτέρα – Παρασκευή 9,00πμ -17,00μμ) ή στο στείλτε email στο « info@myromodafora.gr»

β) Μετά την παραλαβή του προϊόντος, μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος με την ανωτέρω διαδικασία που αναφέρεται στην ενότητα ( Α ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ)

Εφόσον επιλέξετε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης και ζητήσετε επιστροφή χρημάτων, θα σας επιστραφούν τα χρήματα σας σε 5-6 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία επιστροφής του προϊόντος, ή το αργότερο εντός 14 εργάσιμων ημερών σε έκτακτες περιπτώσεις.

Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται στις αποθήκες του MYROMODAFORA υπόκεινται σε σχολαστικό ποιοτικό έλεγχο. Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά, κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας, την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα. Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη, η εταιρεία οφείλει να επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την επίλυση του ζητήματος και διατηρεί το δικαίωμα να μη δεχθεί την αλλαγή ή επιστροφή του εν λόγω προϊόντος.

ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Εκτός από τα παραπάνω δικαιώματα, ο αγοραστής, σε περίπτωση που το προϊόν έχει ελάττωμα ή έλλειψη συμφωνημένης ιδιότητας, έχει όλα τα δικαιώματα επιστροφής του προϊόντος από τις υπάρχουσες διατάξεις και νόμους, σχετικά με τη σύμβαση πώλησης και προστασίας του καταναλωτή.